Известие

Collapse
No announcement yet.

ЗАГРЯВА ДОСТА...(новата ми 155ца)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ЗАГРЯВА ДОСТА...(новата ми 155ца)

    Карам АЛФА 155 ts 1.7 95та година , от около 3 дни . И ето първия проблем . .... Качвам Владая с 4 човека вътре и какво да видя -температурата над 90градуса около 100-110 (не мога да преценя) и колата губи мощност. Не е прегряла според мен . Пуска си перката малко над 90 , работи малко и спира . На равното вече температурата спадна на около 70 и колата си вървеше прекрасно . Казаха ми за някакви зимни и летни термостати .После пак се покачи темеперарурата и си я държи така . От къде може да идва проблема и как да го реша ????
    Обороти му е майката...

  • #2
    ...проблема ти идва от нагорнището...
    ШЕГУВАМ СЕ!!!
    Аз мисля, че описания от теб проблем не е проблем, а си е нормалното поведение на автомобила... А ако не съм прав - другата вероятност е и моята кола да е също толкова ненормална като твоята, защото и при мен се проявяват същите симптоми при изкачване на по-продължителни наклони - висока температура и загуба на мощност... А около Кърджали само изкачвания да искаш .
    Но нека и другите се изкажат по темата.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #3
      Значи като за начало ако температурата пада под 80 градуса значи си за термостат. Греене може да се получи ако не сработва някоя от степените на перката - така че провери двете степени на перката и смени термостата
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Bobo
        Значи като за начало ако температурата пада под 80 градуса значи си за термостат. Греене може да се получи ако не сработва някоя от степените на перката - така че провери двете степени на перката и смени термостата
        А може да е и само в термостата при4ината
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          При мен и двете степени на перката сработват... дори последния път, като включи на 2-ра степен и нещеше 3 дни после да изключи заради едно фалшиво реле ... Искам обаче да отбележа, че при мен спадане на температурата под 90 градуса не се случва при абсолютно никакви обстоятелства, но определено ми качва температурата на около 110 градуса в топло време, по нагорнище с включен климатик... и колата ми осезаемо "умалява"... Това в следствие на по-високата температура ли се получава?!
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Z:)m
            При мен и двете степени на перката сработват... дори последния път, като включи на 2-ра степен и нещеше 3 дни после да изключи заради едно фалшиво реле ... Искам обаче да отбележа, че при мен спадане на температурата под 90 градуса не се случва при абсолютно никакви обстоятелства, но определено ми качва температурата на около 110 градуса в топло време, по нагорнище с включен климатик... и колата ми осезаемо "умалява"... Това в следствие на по-високата температура ли се получава?!
            Вследствие на нанагорнището и климатика
            1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
            2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
            1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

            Comment


            • #7
              остави колата на равно място за няколко часа, след това провери щеката на маслото, ако клони от средата надолу долей догоре масло. Количеството масло играе много важна роля при охлаждането на мотора особено лятото, от опит го знам. 500 гр. масло са от значение през лятото, може да влияе с повече от 5-6 градуса при дългите наклони, или просто датчика на термостата е за смяна и не отчита точно..

              Comment


              • #8
                Колеги лято е почти вече. Сваляте предна маска , най- добре предна броня и на водоструйка или с маркуч се измиват хубаво радиаторите от калта и мръсотоията. Предна броня защото иначе няма достъп до масленият радиатор. И по него има предостатъчно мръсотия.
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment


                • #9
                  Май само 2.0 имаше маслен радиатор
                  Alfa Romeo 155 1.8TS
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                  Comment


                  • #10
                    didofurnira

                    и аз имам,но и моята грее в града 90-100градуса
                    ама извън е добре дори когато карам с 200км/ч
                    alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                    Comment


                    • #11
                      Моята няма, но в града повече 95 градуса не ми е качвала (според уредите)
                      Alfa Romeo 155 1.8TS
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                      Comment


                      • #12
                        Май ми работи само една степен на перката . Как да проверя дали е повредена другата ? Бушончета ли има и къде са ?
                        Обороти му е майката...

                        Comment


                        • #13
                          може да ти е задрьстен радиатора и затова да не охлажда аз моя го смених с нов защото течеше и сега с пална кола с хора и климатик градусите не мардат от 90 вез значение скороста и наклона :P
                          155 1.7 94 g.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ivoshaklev
                            Май ми работи само една степен на перката . Как да проверя дали е повредена другата ? Бушончета ли има и къде са ?
                            Ако ти работи само едната степен на перката няма да работи климатика или ще работи за 10 секунди и ще спре.Щом ти работи климатика значи нямаш проблем с перките.Това загряване може да идва от баира,климатика и от малко позапушен радиатор
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Днес я гледаха "специалисти" и казаха " Давай газ и се не бой"....
                              Обороти му е майката...

                              Comment

                              Working...
                              X